Thursday, June 03, 2004

Penghasilan kerja2 dan karya2 baru di rumah..

Sibuk..itu ayat yang mewakilkan diri aku buat seminggu ini..gerakan penghasilan idea dan karya baru nampak sedikit memuncak nadanya minggu ini...

Teman sebilik aku sudah pulang ke Johor untuk majlis perkahwinan kakaknya..Seorang kagi pulang ke perak menemui isteri..Tinggal dua lagi teman serumah yang tidak berapa aktif geraknya..kami berkurung dalam bilik masing-masing melakukan aktiviti masing-masing tanpa sembarang gangguan....

Sunyi sepi rumah membolehkan aku selesa menghadam lambakan buku-buku aku..mencari seribu satu idea baru buat aku..

Senarai buku yang dihadam oleh aku sepanjang minggu gerakan aktif ni:

1. 13 Mei Sebelum Dan Selepas - Tunku Abdul Rahman ( Buku ni baru sahaja dipulang balik oleh seorang sahabat yang meminjamnya berbulan-bulan lamanya..Aku cuma tersenyum kecil je bila dia pulangkan balik buku ni pada aku...)

2. Julius Caesar-Wiliam Shakespare ( Buku yang aku dapat dalam program tukar buku di KLD.)

3. My Side Of History - Ching Peng.

Juga beberapa software baru yang aku baru install di komputer aku dan sedang sibuk diperiksa kemampuannya oleh aku..

1. Macromedia Flash
2. Macromedia Dreaweaver
3. Visual basic 6.0 dan Visual Basic.net ( Ngulang balik pembelajaran aku di kolej dulu)
4. Windiow Movie Maker.

Teman setia aku di rumah tu sekarang ialah komputer dan lambakan buku-buku!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home