Tuesday, June 22, 2004

Bahan bahan penggerak gerakan aku minggu ni..

Buku-buku

1.Cinta hari-hari rusuhan-Faisal Tehrani.( Novel pertama karya Faisal Tehrani yang dah berulangkali aku baca tapi aku masih tak kunjung bosan)

2.Merdeka dengan darah dalam api-Ahmad Boestaman. ( Memoir politik Ahmad Boestaman..Perjuangannya dalam api sebelum terhumban ke neraka dunia di bawah panggilan akta ISA)

3. Harry Porter And The Prisoner Of The Azkaban-Jk.Rowling.( Kecewa menonton filem ni yang agak jauh menyimpang dari bukunya buat aku kemaruk untuk baca balik buku ni..)

Cd dan Vcd.

1. Last Castle ( VCD)
2. Maroon 5 - Songs For Jane (CD)
3. Bintang Jatuh ( Filem Indonesia)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kepada sdra ahmad,
saya adalah salah seorg peminat karya-karya faisal tehrani.sekarang ni saya sedang mencari novel cinta hari-hari rusuhan.boleh saya tahu di mana saya boleh dapatkan novel ini.ada dijual di kedai-kedai buku tertentu sahaja ke?haraplah kiranya sdara ahmad dapat berkongsi maklumat ini.sdara ahmad boleh e-mailkan saya di alamat ini,gongpasir@hotmail.com.....terima kasih banyak-banyak atas perhatian sdara,..wassalam...zool

7:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

ketika semangat aku berkobar-kobar nak beri respon,
kelecehan yang aku temui untuk 'register' membuatkan aku lupa akan niat asal aku!!

sayang: pada waktu aku menulis respon ni,tidak banyak laman web blogger yang berpusat di malaysia.

kalau laman ni lebih 'reachable', pasti ada harapan untuk kehadapan.
aku tak mahu lihat laman ni berkubur,jadi laksanakan tindakan segera;boleh kan?

terima kasih kerana membuang masa membaca komen aku.

usai,
Anjang Akuan
250105
1417 H

10:19 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home