Tuesday, January 18, 2005

Bunga-Exist

Tak usah ditanya
Mengapa ku pilih
Bunga yang mewangi
Terbiar berseri

Yang tak akan
Nampak di mata pun
Berwarni dari lain-lain
Segan untuk aku sapa
Walau ada maksud
yang ku sembunyi

Pernah ku mencuba
Terima seadanya
Sayang ia selalu
Calarkan sudut hatiku

Hingga lelah
Jiwaku dikecwa
Yang tak mungkin berpaling kembali
Namun ku yakinkan hati
Tuhan pasti beri gantinya

Ku mohonkan yang indah
Padamu untuk ku tatap
Menawar resahku
Kekal aku disitu
Harungi cinta

Dan aku pohonkan
Yang baik
Bersantun kata
Kata tentang cinta
Bicaralah kan rindu padaku
Mengharum selamanya…

Lagu ni cukup membekas di hati aku..Kali pertama dengarnya aku dah jatuh hati..Sanggup cari ke kedai kaset untuk dapatkan kaset yang ada lagu ni..

Aku memilih bunga yang terbiar berseri..biar orang ramai memandangnya sepi...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home