Tuesday, September 28, 2004

The Scorpions-Holiday..

Kalau orang-orang yang lain mula berkenalan dengan kumpulan rock The Scorpions dengan lagu Always Somewher dan Stiil Loving You..Aku cukup berlainan dengan mereka..Aku jatuh hati dengan lagu Holiday yang dibawa oleh mereka..lagu ini aku ulang main berkali-kalai sampai kaset yang aku pinjam dari member aku tu putus..Tak pasal-pasal aku kena ganti balik kaset dia :b..Menjelang hari-hari aku nak berpergian jauh ni aku teringat balik lagu ni..Kan best kalau dapat main lagu ni waktu holiday aku nanti:b Nak-nak dengan iringan gitar di tengah larut malam..Sayang teman-teman aku semua buta seni..Termasuk juga aku..Mungkin cukup untuk menyanyikan lagu ini sepanjang perjalanan nanti:b

Music Rudolf Schenker)
(Lyrics Klaus Meine)

Let me take you far away
You'd like a holiday
Let me take you far awayYou'd like a holiday

Exchange the cold days for the sun
A good time and fun
Let me take you far awayYou'd like a holiday

Let me take you far away
You'd like a holiday
Let me take you far away
You'd like a holiday

Exchange your troubles for some love
Wherever you are
Let me take you far away
You'd like a holiday

Longing for the sun you will come
To the island without name
Longing for the sun be welcome
On the island many miles away from home
Be welcome on the island without name
Longing for the sun you will come
To the island many miles away from home

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home