Thursday, September 16, 2004

HOW BAD IS YOUR TEMPER ACCORDING TO YOUR ZODIAK SIGN?


CANCER JUNE 21 – JULY 21
Considering how charming, caring and kind you are, you dislike unpleasant scenes, much less creating one yourself. You have great tolerance and rarely get provoked into losing your temper. If someone is unreasonable or trying to create trouble, you are more likely to walk away quietly. But that does not mean you do not have a temper. When angry, in your effort to control your emotions, you tremble, your hands get sweaty and sometimes you fumble for words. Tears roll down your eyes easily and the opponent is touched by your innocence and will seek an apology immediately.

Dari:http://eisya.blogdrive.com/

***

Sedikit tersenyum aku dengan ramalan bagi zodiak aku ni.Sedikit mengena pada diri aku sebenarnya.Aku manusia yang memang jarang dan sukar untuk meluah kemarahan yang terbuku dalam diri aku..Lebih senang untuk membiarkannya terbkar didalam hati sendiri..Kalau tak boleh tahan sangat aku sekadar berlalu pergi tanpa sembarang ucap kata-kata..bikin yang lain kebingungan ....

Penggecut???

Bila kemarahan aku dah terlalu memuncak tahapnya biasanya ucap kasar kata aku lebih digeruni dari tindak keras fizikal aku :b ...Biasanya kalau aku marah aku lebih senang bersendirian tanpa perlu teman..

" Ucap kata amarah yang pedih melukakan itu lebih bahaya dari sepak terajang marah kau!!!"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home